Poslanstvo

VZGOJNO POSLANSTVO DOMA JANEZ BOSKA

Poleg upoštevanja Vzgojnega programa za dijaške domove, ki je nacionalni program in opredeljuje vzgojno-izobraževalno delo v dijaških domovih, si vsako šolsko leto zadamo vzgojne cilje, ki jih želimo zasledovati. Za šolsko leto 2025/2026 smo si zadali naslednje vzgojne cilje:

 

  1. ASISTENCA
  • ASISTENCA NA RAVNI DIJAŠKEGA DOMA

NAMEN: večja strukturiranost in seznamska urejenost izvajanja asistence na domskih dejavnostih

CILJ: vzgojitelji pripravimo seznam dejavnosti asistence (plesi, idr.) in se sproti med seboj obveščamo o prisotnosti na programih (tišina, ipd.)

  • ASISTENCA NA INDIVIDUALNI RAVNI

NAMEN: vzgojitelj aktivno skrbi za odnos in reden stik z vsakim dijakom matične vzgojne skupine

CILJA:

– vsak vzgojitelj poskrbi, da ima dnevni stik z vsakim dijakom, in je še posebej pozoren na tiste, s katerimi težje naveže odnos

– vsak vzgojitelj ima tekom leta tri individualne pogovore z dijaki svoje vzgojne skupine – ob začetku leta, ob polletju in ob koncu leta

 

  1. SPODBUJANJE ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

NAMEN: vzgojitelji bomo spodbujali zdrav način življenja dijakov tako, da bomo krepili zavedanje o pomembnosti kvalitetnega spanja, zmerne uporabe IKT, ter negativnih učinkov prepovedanih in škodljivih substanc

  • V vsaki vzgojni skupini vzgojitelji opravimo pogovor glede vpliva uporabe IKT-ja na kvaliteto življenja. Dijake 1. in 2 letnika načrtno spodbujamo k uporabi metod učenja, ki ne vključujejo IKT, zato uporaba telefona, računalnika in tablice med zlatimi učnimi urami ni dovoljena. V individualne načrte vsakega dijaka vključimo načrt uporabe IKT-ja
  • Organiziramo vsaj en izobraževalni dogodek na temo prepovedanih in škodljivih substanc, njihovih negativnih učinkov in pomenu kvalitetnega spanca, na katerem spregovori strokovnjak s tega področja. Vzgojitelji po dogodku izvedemo refleksijo z dijaki

 

  1. KREPITEV PEDAGOŠKO-INFORMACIJSKE MREŽE

NAMEN: večja pretočnost informacij o stanju dijakov med razredniki in vzgojitelji

CILJ: vsak vzgojitelj se vsaj enkrat letno dogovori za govorilne ure z razredniki svojih dijakov

 

  1. STROKOVNA RAST VZGOJITELJEV

NAMEN: opolnomočenje vzgojiteljev, razvoj strokovnih kompetenc in gradnja skupnosti

  • vzgojitelji, ravnatelj in svetovalna služba imamo enkrat mesečno strukturiran proces kolegialnega koučinga
  • Na podlagi predhodnih izkušenj in aktualnih izzivov na sestanku vzgojiteljev določimo štiri teme, katere bomo strokovno poglobili štirih na t.i. super sestankih.
Skip to content